نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
چند راهکار برای بررسی سایت رقبا

 

9 راهکار برای بررسی سایت رقبا
برای اینکه بتوانید در دنیای رقابت کسب و کار مجازی از سایز رقبا پیشی بگیرید و کسب درآمد بالاتری از وب سایت خود داشته باشید علاوه بر بروز بودن اطلاعات سایتتان باید همواره وضیعت رقبای خود را بررسی کنید و سعی کنید که یک گام از آنها جلوتر باشید. در این مقاله با تکنیک های بررسی سایت های رقیب آشنا میشوید با ما همراه باشید.
 


:: برچسب‌ها: ,صفحات سایت ,بازدید صفحات سایت ,رقابت کسب و کار ,ترافیک وب سایت ,افزایش ترافیک سایت ,ترافیک سایت ,بالا بردن ترافیک سایت ,روش افزایش ترافیک سایت ,آموزش بازاریابی اینترنتی ,آموزش نصب درگاه پرداخت اینترنتی ,اینترنتی تبلیغات میخوام ,اینترنت آینده ,بازار خرید اینترنتی ,آموزش بازاریابی ,آموزش بازاریابی اینستاگرام ,آموزش بازاریابی آنلاین ,آموزش بازاریابی در اینستاگرام ,استراتژی بازاریابی ,اشتباه در بازاریابی الکترونیکی ,اشتباهات در بازاریابی ,انتخاب رنگ برای بازاریابی ,اینستاگرام و بازاریابی ,تجارت موفق در اینترنت ,راه اندازی یک وب سایت تجاری موفق ,چند راهکار برای بررسی سایت رقبا ,آموزش سئو در قزوین ,آموزش طراحی سایت در قزوین ,آموزش طراحی وب در قزوین ,آموزش طراحی وب سایت در قزوین ,آموزش طرحی سایت در قزوین ,آموزش طرحی وب سایت در قزوین ,آموزش وب سایت در قزوین ,آموزشگاه طراحی سایت در قزوین ,آموزشگاه طراحی وب در قزوین ,بازاریابی آنلاین در قزوین ,بازاریابی انلاین ,آنلاین ,آنلاین مارکتینگ ,بازاریابی آنلاین ,بازاریابی آنلاین با اینستاگرام ,بازاریابی آنلاین در اینستاگرام ,سئوشناسی رقبا ,اعتبار دامنه ,دامین آتوریتی ,دامین آتوریتی چیست ,تعاملات اجتماعی ,دو فاکتور توییتری ,ایمیل مارکتینگ ,بازاریابی اینترنتی ایمیل مارکتینگ ,نکاتی که باید قبل از شروع کار با ایمیل مارکتینگ بدانیم ,چطوری ایمیل مارکتینگ بسازیم ,داشتن سایت خوب ,چطوری سایت درست کنیم ,نمونه های طراحی سایت ,طراحی سایت در قزوین ,بازار طراحی سایت ,بازار طراحی سایت در قزوین ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
هزینه سئو چقدر هست| سئو| پویاپرداز

هزینه سئو چقدر هست| سئو| پویاپرداز
در این مقاله میخواهیم به بررسی هزینه های سئو بپردازیم

 

بهینه سازی سایت یا همان سئو مهمترین بخش از کار طراحی سایت می باشد. یک سایت بدون سئو مانند یک فروشگاه با در بسته است ، سئو سایت درب ورود مخاطبان و مشتریان به سایت شما است ، متاسفانه خیلی از شرکت های طراحی سایت بدلیل زمانبر بودن و مشکلات فراوان سئو به مشتریان خود القاء میکنند که گوگل ادوردز مانند سئو عمل می کند. درحقیقت گوگل ادوردز یکی از ابزار های بازاریابی الکترونیک است و نمی توان آن را جایگزین سئو کرد. اگر سایت های معروفی مانند Adobe و Lynda و ... را سرچ کنید متوجه می شوید که این سایت ها علاوه بر سئو قدرتمند، یک اکانت گوگل ادوردز را نیز فعال کرده اند، در آموزش های قبل اشاره کرده ایم که این سایت ها به دو دلیل این اکانت ادوردز را ایجاد کرده اند اول اینکه این سایت ها میخواهند مطمئن شوند که سایتی نمی تواند با آنها رقابت کند. دوم اینکه این سایت ها با اتصال گوگل ادوردز به گوگل آنالیتیک خود تبلیغات را برای اشخاصی که به کمتر مخاطب این سایت بوده اند برجسته می کنند تا بتوانند مشتریان خود را افزایش دهند.

 

هزینه سئو چقدر هست| سئو| پویاپرداز...



:: برچسب‌ها: ,سئو ,سئو چیست؟ ,انجام سئو سایت ,طراحی وب سایت و سئو ,طراحی وب سایت حرفه ای ,طراحی سایت با ,طراحی وبسایت ,قیمت وب سایت ,قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی ,قیمت وب سایت شرکتی ,هزینه سئو چقدر هست ,هزینه سئو ,هزینه سئو چقدر است ,قیمت انجام سئو ,قیمت سئو ,سئو برای ,سئو و ,سئوی حرفه ای ,سئو و فروش بالا ,سئو با ,هزینه گوگل ادوردز چقدر است ,بهترین راهکار سئو ,SEO ,خرید وب سایت ارزان ,طراحی سایت در قزوین ,طراحی سایت در تاکستان ,راحی سایت در الوند ,طراحی سایت در کرج ,طراحی سایت فروشگاهی ,طراحی وب سایت فروشگاهی و سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
link bait چیست؟

link bait چیست؟
یکی از روش هایی که میتوان برای بازدید بیشتر سایت از آن استفاده کرد، Link bait می باشد. اما باید هنگام استفاده از آن دقت کنید تا سایت شما به عنوان اسپم شناسایی نشود.

 

Link baitچیست ؟

Link Bait پروسه ایست برای ایجاد محتوایی که آنچنان پرمحتوا و ارزشمند است که حجم عظیمی از بک لینک های طبیعی را به سوی سایت شما سرازیر میکند. این محتوا میتونه یک فایل ویدئویی، فایل صوتی، نرم افزار، عکس و یا یک آموزش مثل همین مطلب باشد.

 

link bait چیست؟...



:: برچسب‌ها: ,Link bait ,link bait چیست ,مقالات آنلاین ,مقالات طراحی سایت ,طراحی سایت ,لینک ,لینک بیت چیست ,بخش های یک link bait ,انواع Link bait ها ,آموزش تکنیک های حرفه ای سئو ,آموزش سئو ,آموزش سئو در قزوین ,افزایش سئو سایت ,سئو ,سئو سایت ,چه کسانی به Link bait ما لینک میدهند ,فواید link bait ,آموزش طراحی سایت ,آموزش طراحی سایت در قزوین ,آموزشگاه طراحی سایت در قزوین ,آموزش طراحی سایت با بوت استرپ ,از چه رنگی در طراحی سایت استفاده کنیم ,استفاده از رنگها در طراحی سایت ,اشتباه در طراحی سایت ,اصول طراحی سایت ,آموزش طراحی وب در قزوین ,آموزش طراحی وب سایت در قزوین ,آموزش طرحی سایت در قزوین ,آموزش طرحی وب سایت در قزوین ,آموزش وب سایت در قزوین ,آموزشگاه طراحی وب در قزوین ,بازاریابی آنلاین در قزوین ,2 برابر کردن فروش ,آموزش فروش در اینستاگرام ,استفاده از تلفن همراه در فروش آنلاین محصولات ,افزایش بازدید و فروش در اینستاگرام ,افزایش فروش با وب سایت ,افزایش فروش در اینستاگرام ,افزایش فروش در اینستاگرام با هشتگ ,افزایش فروش ,اصول طراحی سایت زیبا ,اصول نگارشی و ساختاری هشتگ ,افزودن دیدگاه جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
تکنیک های حرفه ای سئو| سئو| پویاپرداز

تکنیک های حرفه ای سئو| سئو| پویاپرداز
تولید محتوا و رعایت استانداردهای سئو میتواند موجب حضور ما در صفحه اول گوگل شود ولی برای قرار گرفتن در رتبه های بالاتر و ورود به رقابت جدی نیازمند شناخت الگوریتم های جدید گوگل و تکنیک های حرفه ای سئو برای بهبود جایگاه سایت هستیم.

 

آموزش تکنیک های حرفه ای سئو

دانش سئو هر روز در حال تغییر و به روزرسانی است. برای آنکه جایگاه خود را در نتایج جستجو بهبود دهیم و یا نتایج به دست آمده را حفظ کنیم باید تغییرات الگوریتم های گوگل را به خوبی شناخته و از آنها بهره ببریم.

رعایت استانداردهای سئو در طراحی سایت و تولید محتوای با کیفیت، میتواند رمز موفقیت ما برای حضور در صفحه اول نتایج گوگل باشد. ولی برای رسیدن به رتبه های بالاتر باید از تکینک های حرفه ای سئو و روش های تکمیلی برای کسب جایگاه استفاده کنیم.

کارگاه تکنیک های حرفه ای سئو به ما کمک میکند که الگوریتم های جدید گوگل که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند را شناخته و به خوبی از آنها استفاده کنیم.

محتوای ارائه شده در این کارگاه از چند بخش اصلی تشکیل شده است. در ابتدا به بررسی الگوریتم های مرتبط با هوش مصنوعی گوگل میپردازیم و فاکتورهایی که برای تحلیل و تغییر رتبه بندی نتایج در نظر میگیرند شناسایی می کنیم. در ادامه با استفاده از چند تکنیک مختلف تلاش میکنیم تا جایگاه خود در نتایج گوگل را بهبود دهیم.

 

تکنیک های حرفه ای سئو| سئو| پویاپرداز...



:: برچسب‌ها: ,تکنیک های حرفه ای سئو ,سئو ,انجام سئو سایت ,چرا سئو ,سئو و سایت ,سئو با ,سئو برای ,سئو و ,آموزش سئو ,افزایش سئو سایت ,سئو و طراحی سایت ,طراحی وب سایت ,طراحی سایت ارزان ,طراحی سایت ارزان قیمت ,طراحی سایت در قزوین ,طراحی وبسایت ,طراحی ,سایت ,وب سایت ,تکنیک های حرفه ای سئو| سئو| پویاپرداز ,هدف از خرید رپورتاژ ,کامنت مارکتینگ ,کلید موفقیت در سئو ,تاثیر استفاده از ویدئو در سئو سایت ,تکنیک های افزایش نرخ CTR ,آموزش تکنیک های حرفه ای سئو ,آشنایی با الگوریتم ,طراحی سایت و سئو ,طراحی وب سایت و سئو ,وب سایت و سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
طراحی سایت زیبا و ارزان

طراحی سایت زیبا و ارزان
طراحی وب سایت ارزان و زیبا برای اینکه یک سایت زیبا طراحی کنید، باید یک رابطه متعادل بین اجزای تشکیل دهنده سایت برقرار کنید.

 

برای اینکه یک سایت زیبا طراحی کنید، باید یک رابطه متعادل بین اجزای تشکیل دهنده سایت برقرار کنید. طراحی سایت زیبا تنها به معنای تغییر رنگ یا تصویر زمینه نیست. بلکه این موارد فقط بخش از اصول طراحی سایت زیبا هستند. اگر در مورد انتخاب رنگ وب سایت خود گیج شده اید و با نمی دانید از چه فونتی استفاده کنید، مقاله ما را در مورد اصول طراحی سایت زیبا مطالعه کنید. به علاوه، تیم طراحی سایت پویاپرداز، تمام اصول طراحی سایت زیبا را رعایت می کنند.

طراحی سایت زیبا و ارزان...



:: برچسب‌ها: ,طراحی سایت ,طراحی سایت زیبا ,طراحی سایت ارزان ,طراحی سایت زیبا و ارزان ,طراحی سایت در قزوین ,طراحی سایت شرکنی ,طراحی سایت فروشگاهی ,طراحی سایت ویژه ,طراحی سایت شخصی ,طراحی وب سایت ,طراحی وبسایت ,اصول طراحی سایت زیبا ,اصول طراحی سایت ,ترکیب بندی در طراحی سایت زیبا ,ترکیب بندی در طراحی سایت ,پیاده سازی ,تایپوگرافی ,تصاویر ,طراحی سایت برای ,طراحی سایت و ,طراحی سایت با php ,web ,site design ,web site design ,web design ,طراحی سایت با ,طراحی سایت حرفه ای در قزوین ,طراحی وب ,آموزش طراحی سایت در قزوین ,طراحی سایت ارزان در قزوین ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
مراحل 11 گانه طراحی سایت در سال 2019

مراحل 11 گانه طراحی سایت در سال 2019
در دنیای امروز، تجربه کاربری (UX) فوق العاده و طراحی سایت خلاقانه چیز منحصر به فردی نبوده و انتظار چنین مواردی از دنیای آنلاین گسترده وجود دارد. بنابراین، در این مقاله به معرفی مراحل طراحی سایت و تجربه کاربری که تاثیر عمده ای در دنیای وب در سال جاری دارد، می پردازیم. یکی از این ترندها این حقیقت است که طراحان از فرصتهای ویدئویی به منظور جذب کاربران و نگهداشتن بازدیدکنندگان در صفحه به مدت طولانی استفاده میکنند. در زیر به مراحل طراحی سایت در سال 2019 می پردازیم.

 

اسکرول یا پیمایش مدرن

بیشتر وب سایت ها از تکنیکهای اسکرول کردن یا پیمایش (scrolling) مختلفی در تجربه کاربری منحصر به فرد استفاده کرده اند. برای نمونه وب سایت Aces به جای اسکرول عمودی از اسکرول افقی به منظور جلب توجه کاربران در بالای وب سایت خود برای نشان دادن بازیکنان با استعداد و برخی از حقایق درباره کسب و کارهایشان استفاده نموده است. در سال 2019 ، مشتاق هستیم تا فرم های مختلفی از اسکرول کردن یا پیمایش مدرن طراحان را ببینیم.

 



:: برچسب‌ها: ,مراحل 11 گانه طراحی سایت در سال 2019,طراحی سایت,طراحی سایت در قزوین,طراحی سایت ارزان,طراحی وب سایت,طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت فروشگاهی,آموزش طراحی سایت در قزوین,انیمیشن چرخشی,ترند طراحی سایت,گرادیانت,Rotating Animations,طراحی وب تعاملی,خطوط مورب در طراحی,انیمیش های اسکرول,Scroll animations,طراحی سایت ارزان قیمت در قزوین,طراحی سایت شخصی,طراحی سایت ارزان قیمت,طراحی سایت برای,طراحی سایت آژانس,طراحی سایت اداری,طراحی سایت با,طراحی سایت و,طراحی سایت ویژه,طراحی وب سایت,طراحی سایت بازی,سئو,آموزش طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
محاسبه قیمت طراحی سایت

محاسبه قیمت طراحی سایت
از آن جایی که طراحی سایت یک کار پروژه ای بوده و با در نظر گرفتن نیازهای شما کارفرمایان عزیز انجام می گردد به همین خاطر نمی توانیم تعرفه ی ثابتی را برایتان برآورد نماییم. شرکت پویاپرداز با توجه به کیفیت و رعایت اصول و استانداردهایی که در طراحی سایت شما اجرا می نماید و با در نظر گرفتن امکانات درخواستی شما مشتریان عزیز به تعیین قیمت آن می پردازد.

 

شرکت های طراحی سایت قیمت های مختلفی را جهت طراحی سایت به شما ارائه می دهند. بنابراین توصیه ما این است که قبل از اقدام به طراحی سایت هدف خود را مشخص کنید و به صورت مکتوب به تهیه ی لیستی از آن ها اقدام نمایید.

ویژگی های تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت عبارتند از:

 

 

محاسبه قیمت طراحی سایت...

 



:: برچسب‌ها: ,طراحی سایت,طراحی سایت در قزوین,طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت ارزان,طراحی سایت فروشگاهی,طراحی سایت برای,طراحی سایت و,طراحی سایت اداری,طراحی سایت شخصی,طراحی سایت حرفه ای,محاسبه قیمت طراحی سایت,قیمت طراحی سایت,طراحی سایت ارزان قیمت,طراحی,سایت,طراحی سایت ویژه,نحوه ی محاسبه ی قیمت طراحی سایت,وب سایت,وبسایت,طراحی وب,طراحی سایت با,طراحی سایت رایگان,آموزش طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
طراحی وب سایت ارزان قیمت| طراحی وب سایت | پویاپرداز

 

طراحی وب سایت ارزان قیمت| طراحی وب سایت | پویاپرداز
ضرورت طراحی سایت شکل گیری شاخه جدیدی در علم اقتصاد و مدیریت با نام «تجارت الکترونیک»، بیانگر اهمیت کسب و کارهای اینترنتی است. به عبارت دیگر با افزایش روز افزون کاربران اینترنتی، طراحی سایت بیش از پیش ضرورت و اهمیت پیدا کرده است. به این معناست که این روزها تمامی شرکت ها برای شناخته شدن و معرفی محصولات خود به یک کانال ارتباطی نیاز دارند. شبکه اطلاع رسانی اینترنت نیز بدون محدودیت زمانی و مکانی در خدمات مدیران شرکت ها قرار می گیرد.
 


:: برچسب‌ها: ,طراحی سایت,طراحی سایت ارزان,طراحی سایت در قزوین,طراحی سایت ارزان قیمت,مشاوره رایگان,طراحی وب سایت,طراحی وب سایت حرفه ای,طراحی حرفه ای سایت,طراحی حرفه ای,طراحی سایت داینامیک و حرفه ای,طراحی سایت استاتیک وفلش,طراحی سایت برای اشخاص و,طراحی سایت برای اشخاص و شرکت ها,طراحی سایت و بهینه سازی سای,طراحی سایت و سئو,بهینه سازی سایت,سایت بهینه seo,خدمات seo,طراحی سایت فروشگاهی,طراحی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه الکترونیکی,طراحی سایت در,طراحی سایت با,طراحی سایت برای,طراحی سایت و,اتوماسیون اداری,اتوماسیون دانشگاه,اتوماسیون برای سازمان ها,طراحی قالب,آموزش طراحی سایت,طراحی سایت با زبان برنامه نویسی,طراحی پرتال حرفه ای,طراحی حرفه ای فروشگاه,طراحی حرفه ای وب سایت,طراحی سایت در تهران,طراحی وب سایت ارزان قیمت,طراحی وب سایت ارزان,طراحی ارزان سایت,طراحی ارزان قیمت وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 795
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
 نکات مهم و مفید در طراحی سایت

نکات مهم و مفید در طراحی سایت

در صورتی که شما دارای یک وبلاگ هستید و یا مدیریت یک سایت را بر عهده دارید، باید به این نکته توجه کنید که بخش اعظمی از بازدید کنندگان، علاوه بر مطالب موجود در سایت شما به طراحی قالب و شکل ظاهری سایت، توجه زیادی میکنند. ما نیز بدین منظور نکاتی را پیرامون هر چه بهتر طراحی کردن سایت گردآوری نموده ایم که در این ترفند بازگو میکنیم.

 

آنچه در زیر آمده است یک لیست کوچک از چیزهایی است که برای اکثر افرادی که در حال گشت و گذار در اینترنت هستند رنجش آور و خسته کننده است. بنابراین اگر در حال طراحی وب سایت هستید و یا می خواهید وب سایت خود را بهینه سازی کنید حتماً به این نکات توجه نموده و سعی کنید آنها را رفع کنید:

 

ادامه مطلب نکات مهم و مفید در طراحی سایت...



:: برچسب‌ها: نکات مهم و مفید در طراحی سایت,#C,وب سایت,سایت شرکتی,طراحی وب سایت,طراحی سایت,وب سایت ارزان,نکات طراحی وب سایت,گشت و گذار در اینترنت,انیمشن,بازدید کنندگان سایت,سایت,نکات برنامه نویسی,وبلاگ,وبلاگ چیست,س ,
:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
طراحی سایت

تکنولوژی های طراحی سایت را بیشتر بشناسیم
امروز قصد داریم بشتر راجع به تکنولوژی های طراحی سایت و زبان های مختلفی که در این زمینه استفاده میشه اطلاعات کسب کنیم و ببینیم هر کدوم از تکنولوژی هایی که راجع به شون میشنویم واقعا چی هستن ، تکنولوژی هیا مختلفی مثل HTML و CSS و JavaScript و PHP و LESS و SASS و jQuery و فریم ورک هایی مثل Zend و Laravel و ...

 

HTML5
شاید همون طور که اکثر شاگردا دیسک های فلاپی یا برنامه زرنگار رو یادشون نیست، به زودی وقتی برسه که کسی دوران سرد و تاریک html4 و xhtml1.1 یادش نیاد.
قبلا طراحی یک صفحه وب که توی تمام مرورگرها به یک شکل نمایش داده بشه یه مصیبت بزرگ بود. به خصوص اینترنت اکسپلورر کابوس طراحان وب بود. از طرفی هم هیچ کس html رو جدی نمیگرفت چون خیلی از نظر برنامه نویس ها استاندارد نبود.
برای استاندارد سازی html یک عده xhtml رو طراحی کردن که طراح وب رو مجبور میکنه قواعد xml که یک زبان قاعده مند هست رو رعایت کنه. اینطوری تفسیر کردن کدهای html با مشکلات کمتری روبرو بود. اما این مشکلات جدیدی رو به وجود آورد چون خیلی ها xhtml رو درست استفاده نمیکردن و فقط امید دروغی به برنامه نویس ها میدادن.
نهایتا html5 برای نجات همه وارد شد. یک استاندارد برای حکومت بر دنیای وب. البته انقدر این استاندارد جذابه که راهع خودش رو به دنیای موبایل و دسکتاپ هم باز کرده و تقریبا با html5 هر کاری (نه دیگه هر کاری) میتونید بکنید.

یکی از مهمترین خصوصیات html5 و تکنولوژی های همراهش اینه که وظیفه هر کدوم به خوبی مشخصه. مثلا وظیفه خود html5 معنادار (semantic) کردن محتوا و مشخص کردن ساختار صفحه ست. به همین خاطر خیلی از تگ ها و خصوصیت هایی که مربوط به تغییر رنگ و لعاب صفحه بوده از این نسخه حذف شده.
 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت,طراحی سایت در قزوین,سایت در قزوین,تکنولوژی در سایت,تکنولوزی در طراحی سایت,فناوری سایت,فناوری جدید در طراحی سایت,فناوری در سایت چیست,تکنولوزی در طراحی سایت چیست,اچ تی ام ال,جاوا اسکریپت,سی اس اس3,SASS,less,JavaScript,جی کوئری,طراحی سایت پویا پرداز,پویاپرداز قزوین ,
:: بازدید از این مطلب : 837
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 | نظرات ()